شماره تماس: 61931000-021  پست الکترونیک: infoasr-gooyesh.com

کنترل گفتاری کارا

سامانه تشخیص فرمان های صوتی كارا امکان اجرا و كنترل نرم افزارهای نصب شده برروی رایانه را از طریق دستورات صوتی امکان پذیر می سازد. اجرای برنامه های مختلف، یکی از نیازهای کاربر برای استفاده از كامپیوتر می باشد. گاهی اوقات به علت متعدد بودن برنامه های نصب شده روی سیستم عامل، پیدا نمودن برنامه مورد نظر كاری زمان گیر خواهد بود و اصولاً اگر راهی ساده تر و طبیعی تر برای اجرای برنامه های مورد نظر وجود داشته باشد، كاربران آنرا ترجیح خواهند داد. با استفاده از سامانة كارا کاركردن با رایانه و نرم افزارها برای كاربران (به ویژه برای كاربرانی كه با رایانه آشنایی ندارند و افراد دارای ناتوانی جسمی)راحت تر شده و دسترسی به بخش های مختلف نرم افزارها و منوهای آنها سریع تر می شود.به عنوان مثال، کاربر می تواند با گفتن “به اینترنت وصل شو” یا “اینترنت” مرورگر اینترنت را باز نماید و به اینترنت وصل شود. یا با گفتن “اندازه نوشته را بزرگ تر کن” یا “بزرگ تر” اندازه متن نوشته شده در ویرایشگر Wordرا بزرگ تر نماید. به صورت مشابهی، کاربر می تواند فرمان های صوتی مختلفی را در نرم افزارهای نصب شده در رایانه تعریف نموده و با بیان آنها، نرم افزارها را کنترل کند. این سامانه قابل نصب برروی همه نسخه های ویندوز می باشد. برای کار با این سامانه فقط کافی است آن را نصب نموده و بعد از آن با روشن شدن رایانه، قابلیت گفتاری فعال خواهد بود.

    • ویژگی‌ها

    • اجرای برنامه ها با بیان نام آنها
    • انجام فعالیت های نرم افزارها با بیان آنها
    • قابلیت تعریف فرمان صوتی برای هر برنامه
    • مستقل از صدای گوینده
سفارش از فروشگاه عصر گویش پرداز

بسته‌های مختلف نویسا

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر نرم‌افزار بر روی آن کلیک نمایید

نویسا نخستین نرم‌افزار تایپ گفتاری زبان فارسی است که با بهره‌گیری از تکنولوژی تشخیص خودکار گفتار (Automatic Speech Recognition) توسط متخصصان شرکت عصر گویش‌ پرداز برای زبان فارسی طراحی و توسعه داده شده است.

تماس با ما

آدرس: تهران - خیابان آزادی - خیابان حبیب اله - خیابان تیموری - بالاتر از متروی دانشگاه صنعتی شریف - نبش کوچه برومند - پلاک 2 - واحد 10

تلفن تماس : 02161931000

گالری تصاویر